VELKOMMEN HIT TIL MIN HOBBYBLOGG!!

Her kan du finne bilder av kort, vognposer og diverse som jeg har laget. Håper du finner noe du liker!
Ta også en titt i salgslinken min, alt jeg har laget her kan jeg selge på bestilling :)

Wednesday, January 27, 2010

Utfordring hos Anette!

Ok, Anette har en utfordring gående og den lyder slik;





"Jeg vil se bilder av dere UTEN og MED sminke!!!! Tør du??:) Forklar gjerne åssen sminke du bruker også, men det er helt frivillig!! Jeg trekker en vinner som får en premie i posten! Premien er hemmelig, men premien er fiiin:D"





Så, her er mitt bidrag;





UTEN SMINKE:



















MED SMINKE:






















Link til utfordring: http://mamma-anette.blogspot.com/2010/01/tar-du-utfordringen.html

1 comment:

  1. Takk for at du blei med, kjempemoro:)
    Du er utrolig pen altså! Så fint du har sminka deg! Wow!

    ReplyDelete